Raamovereenkomsten voor eindapparatuur

Om de bestelling van eindapparatuur (radio’s/pagers/tablets…) bij de leveranciers te vereenvoudigen, biedt ASTRID een raamovereenkomst. Als gebruikers toestellen uit de raamovereenkomst aankopen bij een leverancier, hoeven zij zelf geen overheidsopdracht meer uit te schrijven. Zo winnen ze heel wat tijd, terwijl ze er toch zeker van zijn dat het toestel aan alle technische en functionele voorwaarden voldoet.

ASTRID doet zelf regelmatig een offerteaanvraag bij de verschillende leveranciers van gevalideerde eindapparatuur. Onze specialisten vergelijken vervolgens de offertes op het gebied van prijs, technologie, service en accessoires. Met de leveranciers van de toestellen die als beste naar voren komen, sluit ASTRID vervolgens een raamovereenkomst voor één jaar, die daarna eventueel kan worden verlengd.

Als gebruikers toestellen (en de bijbehorende diensten zoals installatie en onderhoud) uit de raamovereenkomst willen aankopen, bezorgen ze eenvoudigweg een bestelbon aan de leverancier. Op die manier voldoen ze aan de regels die gelden voor overheidsopdrachten, zonder een lange procedure te moeten doorlopen.

Raamovereenkomst RADIO'S en Pagers