Coronavirus - maatregelen bij het ASTRID Service Centre
Het coronavirus spaart geen enkele organisatie. Als telecomoperator voor de hulp -en veiligheidsdiensten heeft ASTRID verschillende maatregelen genomen om de continuïteit van de diensten te garanderen.
Het ASTRID Service Centre blijft 24 uur per dag beschikbaar. Het is echter van essentieel belang te begrijpen dat deze dienst zijn cruciale taak moet uitvoeren met minder personeel of door middel van telewerken.
Daarom doet ASTRID, opdat onze diensten efficiënt zullen blijven verlopen, de volgende aanbevelingen:
-
Zoals eerder aangekondigd, worden alle niet-kritische diensten (technische interventies, specifieke verzoeken, enz.) uitgesteld.
-
We vragen aan de gebruikers dan ook om zoveel mogelijk te vermijden om voor niet-kritische vragen contact op te nemen met het ASTRID Service Centre. Op deze manier laat u de lijnen vrij voor dringende interventies en echt kritische operaties.
-
Onze adviseurs blijven via telewerk ter beschikking voor uw minder dringende vragen.
-
De back-up infrastructuur die is opgezet voor telewerken heeft bepaalde beperkingen. Daarom is het mogelijk dat sommige gesprekken niet meteen toe zullen komen en kunnen beantwoord worden. In dat geval doen we een beroep op uw geduld en vragen we u opnieuw contact op te nemen met de operatoren van het ASTRID Service Centre, die u zo snel mogelijk zullen proberen te antwoorden.
ASTRID dankt u voor uw begrip. In deze periode van gezondheidscrisis is het essentieel om solidair met elkaar te zijn.