Klant worden bij ASTRID

  1. Bepaal uw noden
    Hoeveel radio’s hebt u nodig? Welke types sluiten het best aan bij uw noden? En welke functies? Uw ASTRID-adviseur is de ideale persoon om u te helpen uw noden te bepalen. Voor uw uitrusting hebt u de keuze uit verschillende leveranciers die door ASTRID gevalideerde apparatuur aanbieden. Of u nu voor het ene of het andere merk kiest, uw ASTRID-adviseur kan voor u altijd een reeks prijssimulaties uitvoeren. Aan de hand van die eerste budgetraming kunt u dan goed voorbereid een uitvoerige prijsofferte aanvragen bij een van de leveranciers.
  2. Bestel de eindapparatuur
    De volgende stap is een administratieve: u schrijft een bestelbon uit voor de eindapparatuur die u hebt geselecteerd bij de leverancier van uw keuze. Per toestel vraagt u ook een ASTRID-abonnement aan. De contractvoorwaarden vermelden het aantal abonnementen en het type.
  3. Bepaal de gebruiksrechten
    Bijgestaan door uw ASTRID-adviseur bepaalt u hoe de radio’s in uw organisatie zullen worden gebruikt. Wie gebruikt welk type radio? Welke gespreksgroepen worden er aangemaakt? Welke rechten krijgt elke gebruiker toegekend? Eens de radio’s geleverd zijn, kunnen ze op het netwerk worden geactiveerd. Hoog tijd om de vele mogelijkheden van uw nieuwe communicatiemiddel te ontdekken!

  4. Zorg voor opleiding en opvolging
    Van communicatiesysteem veranderen, doe je niet van vandaag op morgen. Daarom helpt uw ASTRID-adviseur u bij die overstap. ASTRID en de verschillende opleidingscentra bieden ook allerlei opleidingen aan met betrekking tot de ASTRID-systemen. Ze stellen u in staat de mogelijkheden van uw nieuwe communicatiemiddelen ten volle te benutten. En natuurlijk kunt u ook na uw aansluiting altijd terecht bij uw ASTRID-adviseur en bij het ASTRID Service Centre.